Efterlysning

22624-203Qui es?

Linda i min klass hade denna bild på sin blogg med en text om en grön väska med krukor på. Alltså en sådan väska jag blev kär i och köpte till mig själv i 25-års present. 
 
Jag stötte på JENNY HELLSTRÖMS motiv för första gången när jag la alldeles för mycket pengar på en aprikos kofta med motivet över hela tyget. Jag tvekade först inför mitt köp eftersom jag för det första trodde att det var Göran Perssons lumpenfoto och för det andra för att jag inte är sosse. Men jag köpte den. Och var gång jag haft den på mig har jag fått olika bud om vem personen skulle kunna va. Egentligen tror jag att det är så enkelt att det är hennes farsa. 

Roligaste förslagen:
1. Carl Bildt
2. Johnny Depp
3. "han den där knarkkungen från Mexiko du vet" Nej, jag vet inte. 



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Jag tror det var Lisa som berättade för mig att det är Jenny Hellströms pappa. Ett gammalt foto från sjuttiotalet som hon använder sig av.
Så du har också den väskan?
Sjukt fin väska.
Var den väldigt dyr?

Postat av: tess till Linda

Aha det är ju klart att det är hennes pappa. Men såg alla pappor likadan ut på 70-talet? Har ett foto av min pappa som nästan är identiskt. Kan ju va brillorna. 399kr kostar väskan på street. inte så farligt med tanke på kvaliteten. den är sååå snygg. jag blir glad var gång jag har den med mig . eller på mig kanske jag ska skriva för det känns som om att jag matchar resetn av mina kläder efter väskan. Det finns en billigare variant för 199 som är som vilken tygväska som helst och utan blomkrukorna. Jag håller förresten med dig om att det är svårt att rösta. det blir lätt att man upplever partiet efter personen.

2006-09-17 @ 11:01:59
Postat av: linda

Det var ju riktigt överkomligt pris!
Min pappa ser också ut sådär på bilder från 70-talet.
Det var den rådande looken då att se ut som Göran Persson haha.

2006-09-17 @ 11:49:53
URL: http://lolilos.blogspot.com
Postat av: Linda och Lisa

Hej igen. Lisa och jag kom fram till att pappan även ser ut som Mark Chapman. Du vet snubben som mördade John Lennon.
Haha några fler bud...någon?

2006-09-17 @ 15:14:09
Postat av: Tess till Linda & Lisa

hihi en tävling. Fler bud än 70-tals pappor och mördare?

2006-09-17 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback