Dagens 10 grejer

I got a party to go to but no friends in this town. Joho, jag har massor. Och snart ska jag ha fest. Så det så Marits låt som hela tiden fastnar på mitt huvud. Imorgon börjar min och Annicas totala hysteri kring blogg-PM:et, men tills dess är det kursen Lättläst och avlyssnat som tar upp min tid. Och så försvinnandet av Alex cykel. Tråk! 

Dagens fem bra grejer:
- redovisade inför nya klassen på konsumentpsykologin
- köpte oblekt papper och "tryckte" min folder för dyslektiker, blev bra!
- Eve, Marika, Linus och Sofia tackade ja till festen. Jippi!
- har accepterat min "kommunist/lebb-frissa"
- fixade med hyran så att den nu verkligen finns hos hyresvärden

Dagens fem mindre bra grejer:
- pratade äntligen med mamma, men var helt disträ
- upptäckte att Alex cykel är stulen, vad är det med denna staden och cyklar?
- köpte ett halvt kilo godis och åt för snabbt
- åt lunch till frukost, IGEN!
- tänkte för mycket på framtiden, fy!

Dagens soundtrack: Marit hela dan

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är sjukt med den här stan ibland. Man får inte ha sina grejjer ifred.
Idag kunde jag lägga till bilinbrott på min egen brottsofferlista.
De har lyckas förstöra lack ock mekanik. Duktigt.

Ha d!

Postat av: Sanna

Attan! Jag kan inte komma då för ja är i tyskland då :( vilken osis...
Jag kan tänka mig att det va intressant, vad som helst än att vara hemma idag var lockande :P
Ha det bra!

2006-09-19 @ 19:04:38
URL: http://sanna-jungell.blogspot.com
Postat av: hhannahh

hur gick det idag?hm,gjorde du en hel broschyr....?

2006-09-19 @ 19:59:52
Postat av: tess till hanna

hej sukling! jag bytade text och jobbade med en av högskolans tråktexter istället för sossarnas valgrejs. det gick bra, men det var en lååång dag. så fort pm:et är inlämnat är kursen slut. kommer sakna dig ikväll till desperate. bli frisk nu du. kramis tessi kommer tommy förresten på festen??

2006-09-19 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback