20 höjdare



Det har hänt mycket sen sist. Jag har köpt en telefon med skaplig kamera.

Besökte huvudstaden med Ida. Vi hade möte på Kulturhuset med Utskottet för Konst och Design. Mycket spännande. Åt lunch med Rune. P, Åsa Brandt och Kerstion Gauffin. Efteråt gick jag och Ida på en utställning i samma hus som handlade om normer. Vi shoppade lite i SOFO, köpte inte bodies och kände oss vilsna i tunnelbanan. Träffade Nellis och fikade på ett ställe som inte fattade skånska. Vi såg Peter Haber som tittade på Cheap Monday-jeans. Åkte hem tröttare än någonsin efter en rolig dag. Tack Ida!

Spontanfika på Waynes. Fredag och gänget fikade i Waynes soffa. Tess ville inte vara med på bild. Inte Johan heller. Men vi hade trevligt! 

Loppis med Marika. "Det är en äkta Alfons Åberg" om en Lasse Åberg tavla med guldram. "Den funkar helt säkert - jag har aldrig använt den" om en elektrisk grej jag hittat på vinden. Det märktes att vi var två trötta tjejer som stod på loppis. Och kul var det. Jag rensade vinden och alla mina vrår i lägenheten kvällen innan. Bäst sålde mina gamla mobiler. Pinsamt var bara att mannen som köpt min senaste 3-mobil kom tillbaka på eftermiddagen och sa att den visst var låst till operatören. Ops! Fyndade två par fina gamla klacka-skor. Och hittade Robyns första cd.

Bacardi-fest med Marika och Annikan. Var tvungen att fira att vi sålt bort i alla fall vars en kartong med grejer. Så vi köpte Bacardi och läsk och invigde mina födelsedagspresenter (glas och paraplyer). Väldigt trevligt blev det! Cirkussoda gästade Nybron och vi dansade och dansade. Nybron var det bästa på länge. Och svettigaste. 

Till Willys i Annas snygga bil. Anna och Coffe hyrde bil i helgen. När någon har bil måste man åka till Willys. Spenderade måndagsmorgon på Willys. Det är något speciellt med att ha ett fyllt skafferi. Blir glad liksom! 

Bloggdesign. Pluggade artiklar med Annikan igår. Det gick segt. Vi fastnade på det roliga begreppet Snippets och skrattade. Vi ville hellre prata med alla förbipasserande. Satt på det dumma stället Café Arena där det är dömt att misslyckas med koncentrationen. Träffade Therese Edestam som varit ett halvår i Chicago. Kul att hon är tillbaka!

Ikväll är det Desperate hemma hos Femman. Välkommen alla våra kompisar! Det går rykten om att Evve har bakat...




Kommentarer
Postat av: Annika

massa roliga kort =). Värst vad nyktra vi ser ut...eller inte...Kul var det iaf =)

Postat av: pyttianna

vill ha tillbaka MIN bil, nu!

2006-09-13 @ 09:43:18
URL: http://pyttianna.blogspot.com/
Postat av: Anna-Klara

Suddiga bilder Tessan! Ska du inte köpa den där nya kameran du pratade om?

2006-09-14 @ 10:30:54
Postat av: Tess till Anna-KLara

Hej! Jo det ska jag snart. Men tills dess är suddiga bilder bättre än inga alls. Kvällens tillstånd kan ha med de suddigaste att göra.

2006-09-14 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback