Vasco Rossi

Ikväll har jag lyssnat på gamla favoriterna The Verve, Van Morrison, Credence, David Gray och Vasco Rossi. Sistnämda gjorde mig så nostalgisk att jag var tvungen att skicka mail till hela ligan från min tid i Italien på ENGELSKA. Tyvärr insåg jag att min hjärna sorterat bort mina italienskakunskaper till förmån för akademiskt dravel. Och jag som till och med tänkte på italienska ett tag. Tråkigt det där. Fick i alla fall chans att berätta att jag saknar alla och att jag önskar att vi träffas fler gånger i livet.

Är du arg eller sugen på att avreagera dig. Lär dig texten till Vascos Siamo soli  eller Perché non piangi per me och skrik. Det är skönt och befriande!

Har spenderat nästan hela dagen på högskolan och jobbat med texterna till programkatalogen. Sara och Maria är superduktiga. Erik kom förbi ett tag och feedbackade och berättade om hur många texter som var kvar. Tjejerna såg ut att svimma - det var många! Han berättade också att en reklambyrå ska göra layouten vilket förmodligen kommer bli superbra! 

Träffade Kerstin från lättläst och slapp restuppgiften som alla varit så oroliga för. Puh!    


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är också jätteduktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback