Tracksmorgon

22624-261 Etta på tracks

Lördag. Vakande och satte på tv:n. Trackslistan. Mando Diao som bowlar med Gonza Blatteskånska. Galet! Kom fram till att ett paradigmskifte sakta men säkert drabbat min musiksmak. Plötsligt älskar jag rock och pop, men har såklart fortfarande kvar hip hop och reggae i mitt hjärta. 

Tracks topp-5   

1. Long before rock n roll med Mando Diao  

2. No party med Marit Bergman 

3. I don´t feel like dancin med Scissor sisters 

4. Let´s kill ourselves a son med Timo Räisänen 

5. Girl laying down med coola Anna Ternheim 


Varför svenska folket fortfarande inte slutat lyssna på Roxette, Cascada, Mange Scmidt och Martin Stenmarck, som också var med på listan, undrar jag. Det är ju inte musik - det är ju bara onödigt väsen. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Korrigering! Roxette gjorde bra musik en gång i tiden, men gör inte längre.

2006-10-14 @ 16:14:24
Postat av: pyttianna

Hm, vi tycker så lika nu för tiden om musik. Det är kul. Men säkert ganska mycket olika med. Hoppas ni får kul ikväll, vi är helt slut efter en hel dag i Sthlm. Kram

Postat av: Anna

Nummer 5 Anna är bäst. Gillar inte resten av listan.

2006-10-15 @ 20:36:20
Postat av: Frida

Och för mig är det tvärtom, plötsligt är hip hop och ragga hur härlgit som helst att lyssna på... Skönt att inte bara lyssna på pop o rock känner jag :)

2006-10-15 @ 21:40:55
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback