Tessis skrivarstuga

Igår avslutade jag mitt första uppdrag för Intromedia. Skrev fem texter totalt med vidd spridd inom område och stil. Kom fram till att jag aldrig kommer tröttna på att skriva. Det finns så mycket att lära ut och så många historier att förmedla. 

Nu går jag på nästa uppdrag: att förnya alla programtexter i MdH:s katalog. Chefredaktör: jag, medarbetare: Sara och Maria i tvåan. Det är verkligen en utmaning och det känns superkul att ha fått förtroendet för uppgiften. Bäst är att alla texter redan finns så det vi ska göra är att skriva om och fräscha upp, göra texterna lättillgängliga och lite roligare. Alltså precis det vi textdesigners kan! Deadline måndag nästa vecka.  



Kommentarer
Postat av: Anders

Vad du skriver tös. Det är ju inte klok. Glöm bara inte bort att ha kul också. fast jag antar att du har det eftersom du gillar att skriva så mkt.

2006-10-10 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback