Studiemedlet sucks

Jag har varit på ett svindyrt tandläkarbesök denna veckan. Pengarna förtjänade tandläkaren genom att rota lite i min mun, fråga en massa frågor jag inte kunde svara på, berätta om sin fotprotes för att senare komma fram till att jag inte hade något hål. Jag gick därifrån irriterad och tänkte på Kjell Bergqvist i den där serien Mäklarna, där han i ett avsnitt frågade sig varför vi ska betala för saker när vi inte får någon hjälp. Okej om jag haft tre hål. Men 500 spänn för lite glo och snacka termer. Strunt! 
Det gick väldigt fort att bli fattig denna månaden.

Kommentarer
Postat av: Mattias I

Men Tess, har du inte skaffat tandvårdsavtalet som vi så fint gjorde reklam för? :P Jag har kommit billigare undan med det. Men sen så har mina tänder en förmåga att gå sönder då och då också...

2006-10-31 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback