Självklart!

– Vill du åka gratis med 3 störtroliga människor till Malmö?
– Ja, tack såklart!

MdH  ska promota högskolan på Malmömässan och jag, Grufman, Fredrik och kanske Karolina (hoppas!) ska åka gemensamt neråt. Kommer alltså hem innan jul i alla fall. Det innebär att jag kan krama om och fira lilla mormor. Och att jag kan festa med Joss som fyller 25 år. Kommer hem 29 november och får se hur länge jag stannar. Är både RENT, Svenssons i Stockholm och Grufmans årliga glöggfest den helgen. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dig! Ska du ner till Skåneland mitt i Frasse o RENT veckan? Hinner du me de grejerna oxå? Hoppas, men förstår dig... Det e mycket ibland... KRAMAR

2006-10-30 @ 20:13:06
Postat av: T till M

Ja det ska jag, men jag hinner med er också. Det blir en Stockholm-Malmö-Stockholm-vecka. Superskoj! Snd att vi inte hinner ses i helgen. Vi åker nog in på fre. Kramis till er alla tre (tihi)

2006-10-31 @ 00:11:51
Postat av: Maria

Men vi kan ju höras om ni kommer på fre em/kväll. Vi e på after work på Blue Moon Bar då det är gratis buffé där mellan 17-19. Mkt bra !Ni kan ju komma förbi om ni vill! Men vi hörs på fredag. KRAM

2006-10-31 @ 12:54:48
Postat av: T till M

Jaaa. Så blir det nog. Det lät trevligt! Vi ska träffa nån av Soffans polare i stan med. Tåget tuffar hem vid halv 12. Jag hör av mig gums.. Kramis TEss

2006-10-31 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback