Silja skoj

22624-258 www.silja.se

Jag och Annikan behövde något att se fram emot nu när hösten tränger sig på. Så vi bokade en 2-dagars kryssning till Helsingfors med transport, Wallmansshow med 3-rätters, en dag i Helsingfors och bad och bastu. Kul ska det bli! Och välbehövt. Vi pratade just om hur man som student aldrig kopplar av och sällan unnar sig något extra. Detta är min 25-års present och Annikas 30-års present. Jippi! Tack Hanna för presentkortet som gjorde kalaset billigt. 

Vi vill jättegärna att fler tjejer från gänget hänger på. Kunde inte bärga oss länge nog att  vi hann prata bara så vi bokade med det samma. Vi åker helgen 24-26/11, åldersgräns 23 år. Wooooo!   


Kommentarer
Postat av: pytti

Hihi. Vad kul, tycker jag var en ypperlig present till er själva!

2006-10-12 @ 16:07:10
Postat av: Maria

Hade gärna hängt på men ska på 100 årskalas i Halmstad just den helgen.. Får bli en annan gång! Såg du messet om jackan? Kan du fixa tror du? KRAM

2006-10-12 @ 18:26:45
Postat av: Annika

ska bli så jäkla kul, jag längtar :)
party, party.....

Postat av: tess till marian

jag fixar jackan till f.d party-drottningen och numera bästa smyg-bloggerskan. blir dock inte förrän nästa vecka. hinner int innan. Kramis

2006-10-12 @ 20:17:53
Postat av: Anders

Ska ni på kyss. Det är guld det. Akta er för finnar bara. De svärmar efter unga tjejer på finlandskryssar.

2006-10-12 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback