Kanske klokt beslut

Fördelen med att jobba lite här och där är att det blir många fester. Imorgon ska jag först gå på konsultmingel på Grappa med Work Agent. Och 20.00 ska BIK BOK Eskilstuna möta Tuna Park i bowling. Superkul kväll väntar - och dag! På morgonen ska jag till tandläkaren (håll tummarna för att jag kan hålla nollan!). Sedan ska jag träffa en möjlig arbetsgivare på MSP för att under resten av dagen jobba med högskolekatalogen. 

 

Jag tog kanske ett klokt beslut idag!

 

 

Jag kommer inte läsa Entreprenörsskap och affärsutevckling nästa fempoängare. Ska istället arbeta som Eriks sidekick på högskolan fram till december. Har ju ändå redan poängen och kan lika gärna skapa fler arbetsprover och arbeta med det jag tycker är kul. Dessutom händer det mycket nytt och intressant på högskolan just nu. Hela Bologna-processen är fascinerande och kommer innebära massor av förändringar för studenter och för högskolan!  Och på Idp händer det också mycket nytt, men tyvärr rör det mesta de studenter som kommer börja Textdesign 2007/2008. För gamla rävar är det kasst kursutbud som gäller.

 

 


Kommentarer
Postat av: pyttianna

Det var ett smart beslut, absolut, inget att fundera på ju. lycka till roomie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback