It´s a small world

I soffan på Grappa: 

- jag avundas inte servitören, har serverat på båt så jag vet hur det är
- vad kul det har ju jag också gjort
- jag jobbade på kryssningsfartyg
- jag med
- på Crystal
- jag med
- Harmony 
- jag med
- iiiiiiiiiiiii 

En timme senare kom vi på att vi var på ett konsultmingel och kanske borde göra just det; mingla. Men det gick inte att slita sig. Tänk att det finns en människa i Eskilstuna som kan förstå vad jag menar med shiplife. Vi ska träffas på måndag igen och snacka. Det visade sig att hon också varit på båten i somras och känner en hel del av de jag känner. Kul när världen är liten!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va roligt! Verkligen! Du måste ta reda på allt om alla! Fråga om hon känner Kyle! Oops.. Och alla andra såklart... Gud va roligt. Vi borde verkligen styra upp en återträff, eller???

2006-10-26 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback