Idédiarré

Varje dag får jag tusen tankar om nya projekt och idéer jag vill genomföra. Nya platser och jobb jag vill se och besöka. Personer jag vill vara arbeta med och projekt jag vill tacka ja till. I dag kom jag på en idé som jag tror att jag skulle kunna leva med tills jag pensioneras. Eller så är den helt fånig och totalt värdelös. Får se. 

Ikväll blev det ingen massiv tjejgrej av Desperate-tittandet. Alla var trötta och så regande det ute. Annika och Anna kom och tittade från min säng. Mysigt! Det är bra med coombosar nästan jämt.  
 

Kommentarer
Postat av: jonkan

åååååh missat desperate ju!!! men sett djävulen bär prada!! alldeles lagom ytlig och fin och roande!

2006-10-24 @ 22:50:15
Postat av: pyttianna

hihi, jaa.

Postat av: hhannahh

saknade er kombos igår.Blev inget desperate för mig...så ohederligt=(Får ta igen det nästa vecka!Nu ska jag iväg till stan me Thommies farmor...jajks!

2006-10-25 @ 10:46:25
URL: http://hhannahh.blogg.se
Postat av: Maria

Man längtar ju redan tills nästa tisdag och Desperate... En hel vecka kvar, puh... Hur går det med båt-tankarna? Har du sökt nåt?
Jag fick mail fr frasse igår, så jag kan betala in på hans postgiro så är biljetterna våra. Ska bli lajbans! Himla kul faktiskt...
KRAM på dig

2006-10-25 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback