Fan

22624-260 och så kom äntligen den där chansen


som jag önskar så innerligt att jag kunde tacka ja till.

Groove behövde en skribent som ska åka utomlands på uppdrag. Vilken artist framgick inte.

Men just exakt de dagarna intar SAIF (Sveriges Akademiska Idrotts Förbund) Eskilstuna. Det innebär att jag och Micke ska ha Klubb Gung på fredagen, och att jag och Erik håller i trådarna på lördagen när det är sittning för 100 pers på kvällen. Det kommer folk från kommunen, högskolan och ELSA såklart. Och när jag och Erik fikade på Kaka idag och gick igenom detaljerna kom vi fram till att det finns mycket kvar att göra. Helgen kommer bli super-rolig och lyckad!

Brukar inte svära, men fan fan fan ändå. Kan inte tacka ja hur mycket jag än vill. Varför är jag inte två personer ibland?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker också vi borde ses. Vore så himla roligt. Just nu är jag dock uppbokad varje helg fram till december. Hur tragiskt är inte det egentligen? Fast å andra sidan kanske det inte nödvändigtvis måste vara en helg =) I övrigt har jag rejäl ångest över skolan för att den inte går som den vill. Trevlig helg! Å fan att du inte kunde åka på uppdraget. Jag håller med. Fan.

Postat av: Groove-kollega

Hej!

Det kommer fler chanser kompis. Jag har också vart tvungen att tacka nej ibland för att senare tacka ja. Tror inte att Gary tvekar en sekund på din glöd.

Lycka till!

2006-10-13 @ 15:50:56
Postat av: Sandra

Kul med sittning. Är det ELSA som är värdar eller varför gör du och Erik det jobbet??

2006-10-13 @ 16:20:17
Postat av: Henke

"du gör som du vill och vill som du kan" sjunger svenska akademien. Men i vissa situationer går det bara inte. ett lyxprroblem i detta fallet. d var ju inte så att du skulle göra ngt dammigt trist istället. det kommer fler chanser. tills dess kan du lyssna på roots cirkus senaste. bra svensk reggae!

2006-10-14 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback