Att fira 25 år is da shit

Förlåt alla vänner. Känns som om att jag bara pratat fest i en månad nu. Och mer blir det för nu är festen över och nu måste jag ju prata om hur kul det faktiskt var. Allting funkade enligt planerna och jag kunde pusta ut redan efter maten och bara ägna mig åt att ha skitkul. Det var verkligen min bästa fest någonsin. Det kändes så roligt att båtvänner, arbetskompisar, släktingar, klasskompisar och idp:are fick träffas och lära känna varandra i den miljö där jag just nu befinner mig. Kram till er alla! Ni gjorde festen till ett minne för livet. Hoppas att ni hade lika kul som jag!

22624-245

Festen började med mingel och en lek. Marika och Lotta hittade varann.

22624-244

Leken gick ut på att man hittade en bordsvän till maten.  

22624-247

Men inte fick gästerna sitta mycket. Mer skratta, stå  och klappa.

22624-246

Klas-Krister stod för underhållningen och fick med hela sällskapet i sektlik anda.

22624-250

Alla bitarna på plats och jag kunde pusta ut. Och dricka vin.

22624-243

Erik höll ett tal jag aldrig kommer glömma! Piff och Puff grät några tårar.
 
22624-242

Hipp hipp hurra hurra hurra! Anders utropade ett skånskt leve.  

22624-241

Maria och Erik var mina bordsvänner! Och vilka vänner va! Underbara!

22624-251

Skåne-Anders var en hejdare på att hålla skånska flaggan i topp. Han och Carl hämtade Kvinnaböske-musik till dansen. Disc-Jocke såg lite halvt nöjd ut.
 
22624-252

Finaste presenterna fick jag. Massage, stol, hörlurar, chokladprovning, parfym, fotoalbum, Annika och Annas fina tal, disktrasa, halsband, biljett till RENT, ansiktsmassage, sylt, m.m.

22624-249

Skånsk musik på dansgolvet is tha shit, tyckte Coffe och Johanna.
 
22624-248

Mysigt med tryckare. Som senare utmynnade i foxdrot hihi.

Tyvärr finns det inga bildbevis på när hela sällskapet dansade sambatåg till kåren, med föredetta blyga Fredrik i spetsen. Men det är sant. Vi gjorde entré 45 pers på led. Så kul. Senare dansade vi nån rysk balalajka-dans i cirkel. Och så åt vi ju korv i Femman vid halv 3.

Har du några kul bilder så skicka gärna till mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser verkligen trevligt ut. Låter kul med sambatåg. Ni är ett galet gäng ni.

2006-10-03 @ 22:48:03
Postat av: Annika

Håller med, det var en kanon fest =). Tycker om dig med :) kram

Postat av: Anni

Jag hade verkligen velat vara där. När du fyller 30 lovar jag. Kram

2006-10-04 @ 09:40:18
Postat av: Anonym

Vad kul det var. Sambatåget var bäst och tzatsikin såklart. Kul att du var så orolig över den och så blev den så bra. Nä bäst var förresten drinknamnen: turning tess och 25-års kris.

2006-10-04 @ 10:57:07
Postat av: Hanna

TACK tjejen för en supertrevlig fest!! Du hade då verkligen lyckats få till alla detaljer den här kvällen. Starkt jobbat!!

Ha det toppen så hoppas jag att vi ses snart igen.
Många kramar Hanna

2006-10-04 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback