10.39 i huvudbyggnaden

Sitter på högskolan nu och jobbar lite med uppgiften i bloggdesign. Ska träffa Lotta och Annika snart. Vi har verkligen kul i vår grupp, men planerar hellre vår avslutningsfest för kursen än att undersöka Sveriges RIkes Lag. Kanske inte så bra. Har med pastasallad som jag ska slänga i mig innan ska göra en punktinsats på BIK BOK i 2 timmar. 

Igår promenerade jag och Alex till Tuna park för att lämna tillbaka min kamera-laddare på ONOFF. Passade på att prata en massa, om gammalt och om framtiden. Vet inte vad vi kom fram till annat än att vi tycker om varandra mycket mycket och att kärlek ibland är knasig. Lyssnade på Simon & Garfunkel och U2 och så var allt bra igen. Men kärleken är fortfarande knasig ibland.   

Kommentarer
Postat av: klasskamrat Bloggdesign

Hur går det med er uppgift? Vi har det lite segt i vår grupp. Kommer ingenstans eftersom vi inte riktigt hittar några brott.

2006-10-10 @ 11:35:23
Postat av: Frida

Åh, vad duktigt att promenera till Tuna park! Jag tyckte det var för långt för att cykla så jag tog bussen igår och gjorde av med onödiga pengar :S

Postat av: Mamma-Leena

Tack för tipset Tess. Vi skall verkligen besöka den butiken nästa gång vi är i Malmö !!!Du kan tro att vi väntar o längtar.Kramar till dig från oss båda blivande Morföräldrarna !

2006-10-10 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback