trög torsdag och en Tuva

Inget har egentligen gått min väg denna förbannade torsdag. Ville inte gå upp när klockan ringde, så jag gjorde helt enkelt inte det. Sov länge och trodde att jag skulle vara gladare när jag väl gick upp. Men nej inte det. Fick till och med anstränga mig för att säga hej till roomisarna. Det är en sån period just nu. Det jobbiga med killen äter upp allt kul och får mig att befinna mig i nån form av gråzon hela tiden. Jag gillar inte gråzon - jag gillar inte att vara deppig. Och bättre blir det inte av att jag har Snooks jäkla "är det såhär det känns att va lycklig" på huvudet. 

Vad fan har har jag det för? 

Nä, denna veckan har varit piss egentligen. Började med en 11-timmars inventering utan tack. Som tur är kommer helgen imorgon och med tåget kommer Sofian. Världens bästa Sofia. Vi ska dricka vin och snacka Mallorca-minnen och festa på lördag. Och om jag lyckas ta ledigt från jobbet på lördag blir det kanske en tripp till Västerås eller huvudstaden. Och nästa helg är det kryssning med Annika. Och Sandra fick en liten Tuva-bebis i dag. Oj vad positiv jag känner mig nu. Jag ska nog inte klaga egentligen. Mina problem är små i jämförelse med allt bra som också händer just nu. Dumma gråzon och inte veta/bestämma sig-zon. Jag vill ju bara vara lycklig.      

Ännu en kul grej förresten: Madonna och Abba ska in i istudion tillsammans. Haha - kommer säkert bli ascoolt och sälja guld, men haha ändå. Lite smygperverst känns det allt. 

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej tess!
Känner igen det där. Men du vet ju att Snook sjunger även i den låten att jag vet att "mina problem är så små att de knappt kan kallas för problem men det gör lika ont för det". Det är bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen så går det nog över snart :)
Tänker på dig! Kram

Postat av: Lotta

Hej tess!
Tråkigt att höra att du inte mår så bra. Du kanske skulle tillåta dig själv att må riktigt dåligt ett tag, så känns det kanske bättre sen?

2006-11-17 @ 00:13:28
URL: http://lotten28.blogspot.com
Postat av: pytti

Mmm man får deppa, jag tror det är bra.

Man kan inte altid vara glad, peppad och full av kreativitet och framtidshopp.

Kram jag hoppas allt löser sig i sinom tid.

2006-11-17 @ 10:36:54
Postat av: hhannahh

Hej gums!
Inte kul att inte veta, men allt loser sig, det vet du!O du har den pa huvudet for att den e bra helt enkelt=)Dra till huvudstaden- festa, skratta,dansa o koppla av. Miss u babe

2006-11-18 @ 11:29:39
URL: http://hhannahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback