Soulmate

Har fått ett mail från en av de mest betydelsefulla personerna i mitt liv - the one and only Chelsea. Vi lärde känna varandra i Västindien på mitt första soloäventyr, sen träffades vi i London och senare kom hon till Sverige en vecka. Jag lärde henne alla snuskiga svenska ord jag kan. Vi umgicks massor och var oskiljaktiga ihop. Men så gick hon och gifte sig och skaffade viktigt jobb och har inte haft tid att träffas på alldeles för länge. Och nu vil hon komma och besöka mig... weii! Jag visste att vi skulle få träffas igen nån gång. 

Nu är jag ännu gladare, om möjligt, än vad jag var innan. Kollade precis på bilder från kryssningen med Annikan på hennes blogg och skrattade nog lite väl högt på detta annars tysta prettobibliotek. Glitter is da new shit!

Kommentarer
Postat av: Anders

Coolt med en västindier i lilla Eskilstuna. Jag tror också på själsfränder och att många av de människor man träffar på sina resor mycket väl kan dyka upp i ens liv en dag igen.

2006-11-30 @ 17:50:01
Postat av: Emma

Hej gumman! Läste din blogg och insåg hur lustigt slumpen slår till. Denna vecka fick jag också reda på att en gammal god vän ska komma och hälsa på mig snart + att jag var på Rent igår. Hoppas ni får en bra föreställning, jag har låten 525600 minuter kvar i huvudet idag. Kan bli svårt att plugga :) Kram kram

Postat av: Anonym

Glitterprinsessorna på havet. Er minns jag.

2006-12-01 @ 12:25:24
Postat av: Annika

haha jo, mycket glitter var de, har glitter i hela mitt rum :)
men det var det klart värt. Vill åka igen och igen :)
Kram

2006-12-01 @ 19:08:25
URL: http://annikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback