Skepp o hoj

My oh my. 

För en månad sen var det jättelångt till i morgon. Nu är den där i morgon där jag och Annika ska på Wallmans-kryss om en dag. Ska verkligen bli superkul. Vi har längtat, gjort planer och packlistor och letat upp biljetten. 

Hoppas bara att jag lyckas fixa allt jag har att fixa innan bussen går i morgon 14.00. Jag tycker att jag planerar så bra med mina post-its i kalendern, men ändå blir det likadant var gång jag ska åka iväg. Jag har tusen olika deadlines, rapporter som ska in, skor som ska klackas om, skivor att recensera och tvätt. Vissa saker mer livsavgörande än andra såklart. Är redo att sitta uppe i natt för att få allt klart så att jag kan "kasta loss" ordentligt med Annikan. 

I går var det Gung. Ganska kasst med folk, men å andra sidan var det två dagar innan csn. De få som var där var askalas och festade ordentligt. En cool kille dj:ade ett tag så att jag kunde dricka öl och snacka jag med. Den 6 december är det avslutningsgung. Känns sorgligt att sluta med det här, men ändå helt rätt.  Det är dagen innan Mickes födelsedag och det ska firas, i samma takt som förra året - även om Micke hävdar att hans föräldrar kommer dagen efter... 

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Annika

ja, vad längesedan det var vi bokad...oj :)
men oj vad kul vi ska ha, längtar som f.n
Både du och jag behöver det, komma bort och slippa tänka på allt trist
ses imorgon, party, party...:)
kram

Postat av: Anonym

Ha det kul på havet!

2006-11-23 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback