Que joja!

Gratis kläder är en tjejs bästa vän. 

När vi byggt klart outlet-butiken idag sa chefen 
att vi får kläder för vars 500 kronor.  

Jag träffade min uppdragsgivare idag och presenterade
mina idéer. Hon köpte hela paketet! Yeeeees! 

Nu ska jag och Hanna snart ner till Klubb Gung. 
Ska förbereda intervjun där. Det har löst sig med boende 
så vi ska sova hos Eves snälla kompis och förfesta med Sara. 

Längtar!

Om tårar och tillstånd. Vissa saker funkar bara inte.
Men det gör lika ont för det. Kanske till och med mer ont.
Kanske mest för att inget är säkert. 

Enda säkra är att Eskilstuna kommer bli outhärdligt.  
  

Kommentarer
Postat av: tess

jag har väl förstått ungefär vad det handlar om.
hade tänkt att ringa dig ikväll, men hamnade i ett långt telefonsamtal. jag gör ett försök imorgon istället.

blir så less att jag missar snook. hade varit grymt. men jag ska se till att bli frisk till lördag, så att vi kan dansa då :)

kram & ta hand om dig.
hoppas du vet att jag finns här om du behöver mig. jag kan ta fler promenader, oavsett kyla och sjukdom :)

kram...igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback