Man - that´s a lot of clothes

Hemma igen efter 11-timmars inventeringsdag på jobb. Såg knappt vad jag gjorde på slutet och kunde definitivt varken prata eller räkna. Tack vare Marika, Rosie och nya tjejen Annika har dagen varit kul, nästan jättekul till och med. Mindre kul var det när vi skulle skicka all info och det inte funkade... först!

Känns som söndag idag igen. Helgen försvann för fort. Fredan försvann liksom i ett töcken av bakfylla sedan Snook i kombination med en tung arbetsvecka med dubbeljobb. Och så en liten dos smärta i hjärtt på det. Lördagen var i alla fall superkull hela dagen och kvällen. Jag var på Make-up store och blev makad på dagen och hemma rådde det stor fest. Halva Eskilstuna här på Annas fölsefest. Iväg till RAW och förvånat kul. Med marackas och handklapp kan tydligen all musik bli bra. Och med öl i tarmen ännu bättre.  

Nu är det Fotbollsgalan på tv och Take That uppträder... konstigt! Danny var min absoluta favvo för typ en miljon år sen. Nu ser han väldigt fånig ut. Måste säga att de som valt musik vet vad man ska gör för att hotta upp en produktion; Sugarplum fairy, Justin,Coldplay, Mando Diao och lite Shake that ass. I like! Snart utdelning av kristallbollen, Go Freddie!

Åke Stolt sa precis att kvinnan är den viktigaste pjäsen även i fotboll. Han har så rätt. Nästa år kanske vi kan få se Hannas Tommie på scen, han spelar ju i Allsvenskan snart och då kanske Hanna ocksåf år va med.

Imorgon är det smyginvigning av BIK BOK:s outlet i Eskilstuna. Högsta pris är 149 kronor. Det finns massor med fina grejer. Och känner ni mig är ni välkomna mellan 19.00 och 21.00. 



Kommentarer
Postat av: Annika

ja känner ju dig så jag kommer :)
hihi kul de ska bli
tack :)

Postat av: Sanna

Jovisst var det d =) händer inte alltför ofta ju!

Jag hade en trött men bra helg, släktmiddagen genomled jag i något komaliknande tillstånd :P
Hade ni det kul på raw? =)

Inventering är jobbigt jobbigt.. men bra att d gick bra för er.. vår invent. på telenor tar en kvart varje morgon- det är skönt!

Jag dyker nog upp imorrn.. låter ju väldigt intressant för den nu tunna plånboken me outlet :D

Kram

2006-11-13 @ 22:05:36
URL: http://sanna-jungell.blogspot.com
Postat av: hhannahh

hehe,fotbollsgalan e underhållande- man kan ju alltid hoppas;)
Tack gums!Efter en vecka som din så förtjänar du oxå semester..

2006-11-13 @ 22:53:14
URL: http://hhannahh.blogg.se
Postat av: tess

åhh jag vill komma. men vad är det då? är det liksom kompis-VIP med förtur på billiga kläder. skicka gärna ett sms med lite info. jobbar imorgon till fem... sen kommer jag gärna... och shoppar... för de få ören jag äger...

kram

2006-11-14 @ 03:51:14
URL: http://luggkomplex.blogspot.com
Postat av: Frida

Hej! Tack så mycket :) Jo, det är bara bra med mig. Läser entreprenörskap och affärsutveckling och det är väldigt kul. Hur är det med dig? Kram

2006-11-14 @ 11:55:45
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback