Klubbdröm

22624-274 

Från skiss till verklighet

 

 

Pratade med Micke och Johan om Gung innan i dag. Vi beslutade att vi ska  försöka hitta personer som vill arbeta vidare med konceptet nästa termin. Både jag och Micke kommer ha fullt upp med skola och jobb och det är på tiden att någon annan får ta över med ny energi och nya idéer. Sorgligt, men känns som om att både jag och Micke mer gör det på rutin än känsla nu för tiden. Det har verkligen varit kul och lärorikt - ännu en dröm att pricka av på listan av grejer jag vill göra.

 

 

I morgon kommer Stres (nystartade studentradion) intervjua mig om Snook och Gung mellan klockan 12 och 13 på frekevensen 92,7. Förmodligen kommer jag få en kris kort efter, liknande den jag fick efter att jag varit med på tv och såg mig själv. Det är något läskigt med att höra sig själv prata.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla kriser medför som tur är något positivt, kommer du inte ihåg att du var radio-pratar-material redan i unga år?? det kommer gå finfint!
aha nu ser jag förresten att det redan varit. hoppas att det gick bra, kan man lyssna på det på webben i efterhand? var?

2006-11-21 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback