Kiitos

Kom hem från kryssningen redan igår, men det har fortfarande inte slutat gunga runtomkring mig. Har jag kanske drabbats av kryssningars motsvarighet till tinnitus?? För det borde ha slutat gunga tycker jag, eller?

Hade en av historians softaste söndagseftermiddagar i går. Vi kom i land vid 10. Jag och Annika letade upp café Muren i gamla stan där man kan ligga och fika... helt suveränt. Sen skummade vi igenom affärer innan vi halvsov på tåget hem till E-tuna.  

Försov mig imorse och fick en av historiens svåraste starter på en morgon; glömde mitt MDH-kort och fick betala 120 kronor för en tur till Västerås, hann inte ta på mascara och har gått omkring med en rutig och en randig strumpa hela dagen - utan frukost i magen. Jobbade med projekt katalog, åt pizza och snackade resan till Malmö.  

För ikväll packar jag väskan igen, denna gången för sydligare breddgrader. Åker med Grufman & co till Malmö för att promota högskolan på Saco-mässan i Malmö. Ser verkligen fram emot att komma hem; två dagar sova på hotell, två dagar jobb, två dagar ledigt med mamma, Joss, Soffan, Sofia, och massor fler. Ska äntligen få se pappas nya hus på insidan och krama om mormor som trillar en massa nu för tiden. Och så är det fest på fredag - Jossan har ju fyllt 25... 

På lördag åker jag till huvudstaden för att gå på RENT med Maria OCH träffa Svenssons som besöker staden. Hängde du med? Jag gör knappt. Det blir en massa resande denna vecka och jag har därför laddat med laptop, iPod och böcker. Och så har jag ju en hel del jobb att sysselsätta mig med mellan varven. 

Kryssningen var förresten superskoj. BIlder kommer så fort jag tvingat roomie att ge mig dem. Helsingfors är vackert, Marimekko och Pilgrim superbilligt, guldskor läckert och finnar will always be finnar. Kram Annikan - Kitos kitos!!

Hejdå alla, ses om typ en vecka! 













Kommentarer
Postat av: Eve

Vill inte vara petig men det heter och stavas faktiskt kiitos ;)

Postat av: Annika

Håller med det var verkligen en superkul resa. Måste göras igen!! Har inte släppt danskillen, tur jag har kort att titta på :)

Dina guldskor är såååå fina!!
När ska det sluta att gunga igentligen?
Ha det så mysigt i Malmö och Stocholm.

Kiitos :)

2006-11-28 @ 16:54:23
URL: http://annikan.blogg.se
Postat av: hhannahh

ha det super i malmö!hoppas det slutat gunga för dig vid det här laget...När kommer du tillbaka?Purre

2006-11-28 @ 18:59:44
URL: http://ww.hhannahh.blogg.se
Postat av: ica

men men... människa. hur mycket hinner du med att göra? jag blir sömnig av att bara läsa din blogg. Klonar du dig eller vad är hemligheten? Bränn inte ut dig bara :)

2006-11-28 @ 20:10:50
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Bik Bok Marika

vad kul ni verkar ha haft d på kryssningen. HÖR AV DIG!!!!!!

2006-11-29 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback