It´s been nice

Helgens Topp-10 med Sophie

1. tjejsnack - oh så vi behövde det
2. hotellövernattning på Söder - yeeeees go Jenny!
3. shopping - svart och dyrt!
4. hotellets daquiris - mums, mkt bättre än whiskey-vinet! 
5. jacköppning - bra och effektivt!
6. Phoneix-besök - "den största kebaben nånsin" 
7. armkrok - varmt och mysigt
8. fika med Maja - två bästisar möts
9. H&M i Stockholm - love! 
10. bakis- sovmorgon en fredag

Vinkade precis av Soffan på station. Känns lite vemodigt. 
Det har varit 5 riktigt fullspäckade dagar. 
Och just när hon ska åka behöver jag henne som mest.  

Kommentarer
Postat av: Sanna

H&M i sthlm är det bästa. Gillar deras samarbeten med kända designers - genialt koncept. vilket hotell bodde ni på?

2006-11-05 @ 11:12:52
Postat av: hhannahh

du vet vart mitt rum ligger va?;)

2006-11-05 @ 18:51:39
Postat av: Anni

Vad är det som hänt pyret? Jag kan läsa mellan raderna jag. Eller så kan jag läsa sista raden i alla fall. Var det något speciellt som hände?

2006-11-05 @ 18:57:23
Postat av: Anonym

Shit vad lyxigt med hotell att sova på. Vilka klubbar besökte ni?

2006-11-05 @ 18:59:08
Postat av: Maja

Ja det var superkul att träffa er båda! Verkligen! Så det löste sig inte på kvällen, tråkigt. Men hoppas ni hade jättekul ändå ni tjejer.
Vi ses snart igen ju och då blir det Frasse live, yippey!! KRAM, ring om du vill prata. (Med ännu en... )

2006-11-05 @ 21:05:23
Postat av: Stockholmsredogörelse

Stockholm = scandic på söder, klubbar: hotelet, sturekompaniet och köket vilket innebär att mitt intag av house och techno redan är mättat för i år. så löjligt okreativt att spela samma musik på tre klubbar bredvid varann. Sturekompaniet var ju bra för två år sedan. Men vi hade såklart kul ändå. sophie stod för det mesta shoppandet, jag var smakråd. slaskigt och snöigt, men samtidigt helt underbart!

2006-11-06 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback