Och ja

Ja, det var ett tag sedan nu

och ja, det är stressigt nu
och ja, det är härligt att våren är här
och ja, det är fest hos oss på lördag
och ja, det går bra nu
och ja, det är asjobbigt att jag har för mkt grejer på mitt rum
och ja, jag älskar IKEA och ska köpa ännu mer imorrn
och ja, det var jobbigt på mötet idag
och ja, faktiskt så älskar jag livet ändå
och ja, världens bästa Sofia kommer hit snart
och ja, jag kan verkligen inte skriva krönika just nu
och ja, det enda jag tänker på är Gnarls låt
och ja, lite dans också
och ja, det kallas verklighetsflykt – jag vet

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja, sluta sluta och börja börja

2006-05-03 @ 22:23:24
Postat av: Ica

Och ja, det är fest hos Ica imån


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback