Hey mister dj

På partyfronten mycket nytt:
En mr Dj Mikael från västerås kommer
spela hemma hos oss mellan 21.00-24.00
Är det fest så är det brakfest!

Igår var jag på IKEA med Fiffi och Marika.
Jag köpte gardiner, ÄNTLIGEN, och är så glad
att jag nästan spricker när jag tittar på dem.
Köpte ljus för en massa pengar, och en matta,
en spegel, några tavlor och kuddar - allt i
brunt, turkost och rosa.

När vi lastat bilen full med grejer och käkat
vårt traditionsenliga mål på Max satte vi oss
i bilen. Då startade inte bilen i typ 15 skräck-
fyllda minuter som hann fyllas med tankar om
bussresa och bärgningsbil. Men så startade Skrollan
igen, och Marikas Linus (tänkt bärgingsbil) kunde
pusta ut.

Meddelande till mams, jag lever och mår bra. Sofia
kommer ikväll och det är ganska mycket på g just nu.
Jag ringer på söndagkväll för rapport...

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

trevlig helg, tess!

Postat av: Anonym

Dj cool! Hoppas han vänder lika bra som du då. I Malm siner solen och vi ska till lilla torg ikväll. Kramisarna

2006-05-05 @ 15:00:53
Postat av: Azize

Va kul, räkna med mig på dansgolvet =P! Syns på lördag, tja råå

2006-05-05 @ 20:35:51
Postat av: Christer

Världens bästa BindeTess! Värsta festen ju. Sånt röj på dansgolvet. Nästa gång blir det hos mig.

2006-05-08 @ 21:33:33
Postat av: Anonym

När kommer nya Groove gumman?

2006-05-11 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback