Eller?

Ute regnar det, inne pluggas det, eller?

Det borde väl vara så, men min stereo har precis börjat funka igen och jag har ju tusen nya skivor att lyssna på till hög volym. Så what can I do. Borde plugga till en omtenta som jag missade första gången för att jag kraschat på motorvägen och som jag kuggade på andra gången för att jag hade 10+5 poängs tenta veckan innan. Och nu då, vad ska jag skylla på denna gången? Jo, just det, min stereo var det. Får nog bli så för de här begreppen är så jäkla tradiga att de liksom inte fastnar.

Mammi, nu är det 3 dagar kvar till Bali... jag är så glad för din skull!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du pluggar idag kan du ju ta det lugnt och lyssna på musik imrg. Skönare så. Kom igen Tess, var har din kämparglöd tagit vägen??

2006-05-29 @ 17:08:11
Postat av: sofie

lycka till på tentan!

Postat av: Maria

Hej kompis! Och tänk, när du har fixat den där tentan e det snart helg o då ska du komma upp till vår fest o det kommer att bli kanon! Det kan jag lova... Kram på dig! Ska bli SÅ kul att ses!!!

2006-05-29 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback