Dessa strebrar

22624-105

Governor Andy kommer till Kåren i Västerås och jag är så himla nöjd. Jag fick mail från Mr Gillis idag som är deras manager. Han skrev att Mr Gillis himself ska vara dj på kvällen och då är det bara att vänta sig grymt ös, i stil med Mr Gillis mixtape som är det absolut bästa jag hört. Så härligt att för en gångs skull inte behöva åka till Malmö för att lyssna på schysst musik. Men det gör jag ju i och för sig ändå. Dagen efter konserten sätter jag mig på tåget 07.00… för att i Malmö gå på intervju på Malmömagasinet (håll tummarna) och eventuellt åka till Lunda-karnevalen på lördan med mamma och Måns. Men innan fredag är det tusen saker som ska göras, bland annat träffa John från MDF, tvätta, ha skräckfilmskväll med BIK BOK ute på landet (iiii). Jag ska även prova på att dricka en flaska rödvin och skriva på min skrivmaskin. Känner att jag måste utvecklas som skribent och varför inte göra det the Hemingway. Nä, dags för att skriva lite Antagen-artiklar. Alex ska på intervju på Bombardier imrg, han sitter just nu och försöker prata engelska med mig. Bye for now!

Åt förresten frukost med ledamöter från centern imorse och blev intervjuad av Kurirens kanske suraste journalist.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så fett. Kommer Generalknas också? De är tydligen grymma på scen tillsammans.

2006-05-16 @ 09:13:48
Postat av: Eva

Ska du till Malmömagasinet? Vad ska du söka jobb som? Journalist eller? Lycka till!

2006-05-16 @ 10:31:59
Postat av: tess

vad är malmömagasinet?? nått liknande som nöjesguiden eller kuriren eller?

verkar lite struligt det här med kårintervjuerna och kårfum. jag får veta olika saker av alla jag pratar med. förhoppningsvis finns i alla fall sanningen i mina händer innan onsdag... så att jag i alla fall vet vart jag ska befinna mig. kommer du vara med?? vi kan väl höras nått... det var ju ett tag sedan sist. kram

Postat av: Anonym

Kul med celebert E-tuna besök på kåren i Västerås. Mer sånt.

2006-05-23 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback