Välkommen till E-tuna

Om två timmar anländer moster Boddan och bästa kusinen Måns till E-tuna. Jag har köpt hotellfrukost, vin, chips och annat gott att skämma bort dem med. Att komma till Kungsgatan ska vara som att komma till ett hotell. Imorgon drar vi till Stockholm för att spåra upp de snyggaste Cheap Monday-jeansen till Måns. Börjar fundera på att köpa ett par till mig själv också, men är ju lite anti att ha vad alla andra har. På söndag ska vi till Västerås och titta på när Måns tävlar i SM i friidrott. Jag och Boddan kommer antagligen missa Måns guld för att vi blundar av nervositet...

Efter en turbulent vecka med rivstart i tidningsmakeri i måndags är jag lättnad över att det är helg. Jag ser verkligen fram emot att ägna mig åt annat än att plugga in vad alla förkortningar på MdS betyder. Jag fick alltså jobbet och är från och med i onsdags den nye Klas. Men än kan jag knappt en hundradel av allt det han kan. Men nån gång nästa vecka hoppas jag att jag ska kunna stå på egna ben. Gjorde i af den första Basunen i all hast. www.mds.mdh.se/basunen/ Ska räkna hur många som kopplar rubriken "Hej hej hallå" med var jag kommer ifrån.

Nä, nu ska jag städa lyan innan gästerna kommer. Trevlig helg!

Kul saker denna vecka:

Jag fick jobbet!!
Min artikel i Groove var, enligt Alex syrra Anna, bra.
Jag fick en blå cykel av kåren.
Alex lagade matlåda hela veckan.
Mamsen berättade att hon ska till Bali.
Högvarvstidningen och Kåranen blev klara precis i tid
Jag köpte ett par coola mjukisar på BIK BOK.
Sökte jobb till sommaren, svar kommer nästa vecka iiiiiiii.
Soff & Joss messade att vi ska dricka vin nästa helg när jag åker ner till Skåne.

Kommentarer
Postat av: Nellan

GRATTIS till jobbet! :) Vi kommer förstås att sakna dig i skolan, men ändå - vad kul! Grattis igen. Kram kram.

Postat av: Ica

GRATTIS!

2006-03-05 @ 17:26:42
Postat av: sofie

GRATTIS!! starkt jobbat!!

2006-03-06 @ 10:56:33
URL: http://sofls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback