Thank you Dapony Bros!

22624-90

Ikväll var Dapony Bros nya fantastiska skiva min räddning på en annars medioker dag. Grym SKA-musik har flödat ur mina högtalare sen jag kom hem. Fick skivan skickad till mig med hemligt material, låtar som är så nya att dem inte ens har namn än. Musik är det bästa som finns. Jag har längtat hem hela dagen. I kontrast till det bästa som finns är stress det värsta som finns. Jag känner mig jättestressad inombords just nu. Kan inte riktig sätta fingret på vad det är, men att det är, är ett faktum. Efter ELSA: s årsmöte igår borde jag snarare känna mig befriad, men den känslan infinner sig tyvärr inte. Istället oroar jag mig för Klasses resa till Abodabi (??) och det hål jag plötsligt ska fylla.

Men vad tråkigt det blev där. Bäst jag skutar blogga. Kan istället berätta om en förälskelse som drabbat mig: Love Generation med Bob Sinclair. Kan inte vara utan den.

Kommentarer
Postat av: Linus

Dapony har räddat mig också. Många gånger. Blir sugen på låtarna, vad är det för några?

2006-03-20 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback