Tillstånd: feber

Ute skiner solen och inne svettas jag

Var ute med tjejerna igår på Grappa och åt och snackade. Hade jättetrevligt. Men plötsligt mådde jag jätteilla och kunde inte äta en tugga mer av pizzan. Senare fick jag rejäl frossa och kunde inte dricka av mitt vin. Kände mig lite taskig mot Marican som jag tvingat med ut på en kväll på stan, men lovade att gottgöra när jag var tvungen att masa mig hemåt redan halv elva. Så party blev det.

Hela natten pratade jag i sömnen i febern och vaknade med ont överallt. Nu är jag som i en dimma och har ingen ork i kroppen.

Antar att det handlar om att jag hade för lite kläder på mig häromdagen då alla påpekade att det såg kallt ut med klänning och tights och regnet öste ner. Men det handlar nog också om att jag slappnar av mer och mer. Imorgon är sista dagen som jag behöver svara "Mälardalens Studentkår - det är Therese" femton gånger om dagen och det är skönt. Jag och Ida har haft överlämning i snart två veckor och det känns som om att hon är en fulländad efterträdare.

Idag är det  avslutning i Västerås med kårgänget, men även om det låter trist så är det ganska skönt att vara hemma, förutom febern då. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn. Sätt på coldplay och dröm dig bort till feberns land. Eller nåt:)

2006-06-29 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback