Go Retro

22624-136

Go Retro har äntligen kommit ut. 

Detta är den absolut snyggaste och bästa tidning jag har blivit publicerad i hittills.
Jag har dels stylat Sarah som pryder framsidan, men jag har även med min guide till designbutikerna kring Davidshallstorg i Malmö. Martin och Jessica är med på varsin halvsida. Och ja, jag är riktigt stolt! 

Tidningen trycktes i 7000 x och kommer spridas till branschfolk.  

I nästa nummer ska jag skriva om dansk design. Ansvarar för att de sydligare breddgraderna blir representerade i tidningen. Blir ju så lätt att det blir stockholmskoncentrerat annars.    

Grattis till Peter M som fått sin dröm förverkligad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jag kan inte köpa tidningen på Pressbyrån som tänkt? Synd för den verkar bra.

2006-06-29 @ 19:55:23
Postat av: sanna

Grymt schysst tjej på framsidan. Antar att d e Sarah som du pratat om...

2006-07-02 @ 15:05:00
Postat av: Johan F. Wahlberg

Rawk And Rule! Jag är också stolt som fan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback