Fredagar?

22624-135
Klubb Gung även nästa termin?

Om det blir så eller inte ska jag och Micke fundera över i några veckor (d e inte M på bilden). Eventuellt ska klubben isåfall läggas på fredagar och vara mer gå-utigt.

Spontant känner jag att det vore assynd att inte fortsätta eftersom det är mitt koncept, min dröm och litegrann jätteballt att det funkat i ett år.

Samtidigt känner jag att jag nästa termin kanske bara ska vara studenten Tess.Gå på allt kul, dricka öl utan ansvar och inte behöva engagera mig i allt och försumma mina vänner med den ständiga tidsbristen som engagemangsdjävulen bidrar till.

Samtidigt som det nu ryktas om möjlighet att kunna ta dit lite balla band. Ska göra en lista med Micke. Första och största grejen är ju om vi får betalt nästa termin eller inte, speciellt eftersom en fredag inkräktar lite mer på ledigheten än onsdagar.

Vad tycker du kloka blogg- och Gungbesökare? 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker onsdagar är bättre, en oas i veckan. En tillflykt precis som ni alltid sagt att det ska va. Är det på fredagar blir det mer som vilken festkväll som helst.

2006-06-25 @ 15:40:09
Postat av: SkäggMicke

Vilken dag det bör vara på vet jag inte, men det skulle vara en stor förlust om Gung försvann!

Postat av: tess

jag röstar definitivt på fredagar. visst, det är schysst med nått ställe att hänga på mitt i veckan. men jag tror att det kan bli mer partystämning och mer folk som dansar en fredagskväll. det är vad jag tror och röstar på. oavsett så hoppas jag att gung inte läggs ned ;)

2006-06-25 @ 22:18:06
URL: http://luggkomplex.blogspot.com
Postat av: Kattis

Trots att vi västeråsare har svårt att ta oss till gunget, så tycker jag att det ska finnas kvar. Men du kan ju vara student också. Är nog ganska viktigt.

2006-06-26 @ 10:13:47
URL: http://knatzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback