Yngsjö

Hej!

Måndag kväll åker jag till min ungdoms Yngsjö som ligger vid Åhus och Hanöbukten. Här har jag lekt många somrar och spenderat mer tid under vattnet än över ytan. Mormor, Måns, Boddan och Thomas lever där under somrarna och det känns skönt att vara på väg dit snart. Jag förväntar mig x antal timmar på studsmattan, minst en tur till Åhus och många "beställ 2 - få 4 kulors"-glassar. Jag stannar till torsdag.

Imorgonkväll ska tydligen Timbuktu uppträda på en poesiafton där - tror nog att jag måste gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Timbuk och Tingsek kommer till Yngsjö - det stämmer. Ses där!

2006-08-03 @ 19:27:37
Postat av: Anonym

Oh Tingsek. Hans coffee and cigarrettes är helskön. Lyll dig om du nu hörde.

2006-08-04 @ 09:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback