Herrå E-tuna

22624-146 Malmö here I come. 

Om några timmar sätter jag mig på tåget hem för sommaren. Hade en väldigt trevlig avslutning på Johannas födelsedagsfest igår. Åt tårta, snackade en massa och kom fram till att vi ska lära känna varandra på nytt nästa termin. Jag och Johanna då, men det finns fler jag vill lära känna igen.

Det känns faktiskt som om att mitt liv startar litegrann på nytt just nu. Min tid på kåren har verkligen varit lärorik, men oj vad den tagit på mitt förhållande, mina krafter och oj vad den dödat allt mitt engagemang och min kreativitet. Utan Alex på jobb hade de här 4 månaderna varit nästintill olidliga, men tack vare Alexen har det varit helt okej. Kommer behöva lite tid för reflektion och att bara vara ett tag innan jag blir Tess igen. Och när jag väl är det händer det sjukt mycket kul. 

Tess juli-augusti: 

slappa, Spanien med tjejerna, Swea reggaefestival, frilansjobb, Köpenhamn, la familia, Yngsjö med Svenssons, BIK BOK Malmö, vänner, ett och annat besök uppifrån, Friskis, havet, möllan, köra bil, Caribe Creol, Corona och grillat

Drömmar juli-augusti

skriva bok, bestämma mig om framtiden, hitta det där

4 timmar kvar, känns tomt i kroppen redan A!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLKOMMEN hem gumman. Ska bli nice att få hänga med di!

2006-07-02 @ 18:53:20
Postat av: ida

kommer säkert höra av mig till dig i veckan. av panik eller nåt annat trevligt. fick aldrig säga riktigt hejdå till dig igår. önskar dig världens bästa sommar! kramen

2006-07-02 @ 19:21:33
Postat av: Alexen

Jag älskar dig Therese! Ha nu en jätte trevlig sommar och passa på att umgås med nära och kära. Du får hällsa från mig till sommar soliga Malmö. Puss Alexen

2006-07-02 @ 22:11:42
Postat av: tess

ojojoj människa. du har så mycket planer - du ska ju ha semester! det kan du behöva. don´t walk in to the wall, like i did.

vad är det för bok du ska skriva??

kram & hoppas vi ses SNART igen

Postat av: Jimmy

Ja, vad är det för bok du ska skriva? Stilla min nyfikenhet och berätta det. Ha det fint. /J

2006-07-03 @ 08:29:53
URL: http://www.constapel.se
Postat av: Maria

Och sen blir det nog en sväng upp till Halmstad i samband med måndagsklubben. Det glömde du, hi hi... Vi får höras ang när, det beror på vädret om/när vi ska åka ner men ngn gång i vecka 30 eller 31 eller 32... Hörs närmare om det, ta det nu LUGNT o skönt o ha en underbar sommar! Kramar Maria

2006-07-03 @ 16:45:37
Postat av: sofie

hoppas du får en underbar sommar!!!

2006-07-03 @ 20:53:10
URL: http://sofls.blogg.se
Postat av: hhannahh

oj,låter som du ska göra mkt, hoppas du hinner träffa lilla mig oxå:P
hoppas malmö blir allt som du förväntat dig!kramar

2006-07-05 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback