Sex säljer

22624-78   Västerås 13.30 i dag

Såhär går det när Ida, Jenny, Josefin och Therese inte träffats på länge och pratar på istället för att titta på kartan. Och när vi väl tog upp den märkte vi att vi var helt fel på det. Så vi kröp igenom ett hål och hamnade efter ett tag rätt... i en fotostudio där vi skulle fotas inför Högvarvstidningen och hemsidan. Usch vad vit och ful jag blev på mitt foto. Jag fick faktiskt riktig ångest när jag såg mig på bild. Inte för att jag gått och trott att jag var snygg eller nåt, men inte trodde jag att jag var så daskig.

Vi åt lunch på Cornetto och pratade jul och nyår. Sedan fick vi ett ryck och satte oss på skolan i  Eskilstuna och filade på våra affischer igen, som vi till slut är riktigt nöjda med. Så nu återstår det roliga arbetet - tidningen. Efter Högvarvsmötet skyndade jag till Kåranen för ett redaktörsmöte om nästa nummer. Vi ska eventuellt ha sex som tema, och det är ju passande eftersom Högvarvs affischer bygger på devisen att sex säljer. 

Just nu sitter jag uppkrupen i min nybäddade säng och lyssnar på mina nya reggaeskivor. Fyndade massa gammal avslappnande reggae i Köpenhamn, såååå nice. Har ätit middag med tjejerna och haft det mysigt. Mamma ringde och var så ledsen för att jag åkt, hon sa att hon hamnat i en Therese- depression. Men mamma - snart är det påsk och då kommer jag igen. 

Skrev förresten tiopoängare imorse och det gick bra. En av tre tentor avklarad. Får hoppas att jag överlever kommande vecka. Till nästa onsdag ska jag:  

klara 2 tentor
göra 2 grupparbeten 
hålla 2 redovisningar 
göra en annons för ELSA
göra en ny folder för ELSA
jobba på BIK BOK 
göra nagelreportage för reklamateljén
genomföra balreportaget på slottet och skriva om det

På lördag ska Micke och hans koriridor ha inflyttningsfest så jag överlever nog. Och snart är det ju Åre så det är bäst att jobba på innan. Nä, nu ska jag minsann ringa hit Alexen, börjar få abstinens.  
 
 





















Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA.. det finns alltså bevis på våran galenskap. Men roligt var det. Och kallt. Vi ses snart!

Postat av: David

Jävlar vad mycket att göra. Det gäller att du är strukturerad. När pluggar du? Det verkar som om att du har så himla mycket på g. Nästa gång du kommer hem kan du väl ringa?

2006-01-10 @ 19:54:42
Postat av: tess

åhh tack för din omtanke! den värmde verkligen! och det är sant det du säger: det känns som att vi har kommit alldeles för långt ifrån varandra på sistone. vi får ta och ta tag i det. kram

2006-01-10 @ 20:41:45
URL: http://sugar-pie.com/therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback