Operation: bilkörning

Har skjutit på det hela lovet, inte riktigt vågat eller haft lust sedan olyckan. Mamma har tjatat på mig att jag 1) ska ringa polisen och anmäla mitt körkort 2) ska ut och köra. Hon har haft så rätt hela tiden. Körkortet var enkelt fixat. Fem minuter med knapptelefonen och ett nytt är  på väg. Körningen var lite svårare. På vår gata var det isgata och Alex tvingade mig att köra några meter. Jag greps av panik med det samma jag kände att hjulen slirade. Jag skrek ”jag vill inte” och bad Alex köra istället. Men han sa” kör du” och till slut gjorde jag det. Och när jag väl kom ut från parkeringen gick det riktigt bra. Och mina farhågor blev inte besannade: jag kan faktiskt köra bil fortfarande.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det var riktigt modigt av dig!

2006-01-06 @ 21:06:32
Postat av: pyttianna

Duktig Tess!! :)

2006-01-08 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback