Hanna i Malmö

Den 21:a vaknade jag sent. Lovets första sovmorgon. Hanna ringde och frågade vad jag gjorde. Thommie jobbade och inte kunde jag låta Hanna virra omkring på stan ensam. Så jag hoppade i mina kläder och skyndade mig till stan. Lyssnade på Phoenix på iPoden på vägen in och gick rakt in i Pontus and friends. JA, det var lite pinsamt, men å andra sidan känner de mig och vet hur jag blir när jag lyssnar på musik. Vi pratade en snabbis och det var kul att träffa Vissnor. Jag skyndade vidare och mötte Hanna. Vi spenderade dagen med att äta god dansk mat, kolla in såpakändisar och så försökte vi att inte köpa saker till oss själv. Det blev mycket jul- och pojkvänssnack, men mest bara skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback