Drömmar

Idag fick jag höra en sak som gjorde mig superglad! En fågel från Malmö viskade att Oskar och Viktor köpt en restaurang på Möllan. Restaurangen ska inredas i Karibisk stil med palmer, fler palmer och ännu fler palmer. Ur högtalarna kommer sköna toner av reggae ljuda. Hela gänget ska involveras med målning av lokalen, uppträdanden och dj:ande. Ett Klubb Gung på riktigt. Jag är så glad.

 22624-81

Ofta drömmer jag mig tillbaka till de där härliga månaderna i Västindien med Chelsea och Magnus. Tack till dig Magnus som  väckte min äventyrskänsla till liv. Tack vare dig har jag snart sett hela världen.

Kommentarer
Postat av: hhannahh

ruskigt fin bild!men bäst du byter bild-snart e det åre som gäller!;)

2006-01-23 @ 14:23:05
Postat av: Hemlig

Synd att inte du är hemma och kan spela i Malmö! Hade varit så kul att få höra dig vända plattor. Men kanske längre fram.

2006-01-25 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback