Buddha bar på juldan


Förfest med Jossi and friends. Kul att prata med Isa och Natta, kommer inte ihåg vad den tredje med polsk pojkvän hette. Petter Edlund, old slottiselev såg Jossan som sin bästa tjejkompis och fixade in oss gratis.  Vi blev glada. Jag bjussade på öl, hälsade på några petrikillar och dansade med joss. Tyckte att jag såg Fredrik Virtanen vilket utmynnade i en orgie av Fredrik Virtanens blogg och Bloc Party. Vi är inte kloka jag och J, men de är skönt att vi ersatt Ehsan med någon vettig. Om nu en besatt bloggare och ett band vi aldrig hört räknas till vettigare. Träffade Mårdis och såg Simme i ögonvrån. Alla killar är dj:s i Malmö. Lite fantasilöst tycker jag. Hamnade på efterfest på Möllan och kom därifrån vid 7. Delade halsduk med Joss eftersom jag tappat mina vantar (trodde jag) och Jossan sin huvtröja.  Somnade sött i hennes rum som vi förvandlat till ett sänghav. Nice to be home.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej du tessan, tänkte ägna mig åt viktiga saker på biblan nu när jag är seriös sociologistuderande (min dator är ju inte uppackad ännu:) men hamnade på din sida istället... Haha, grymma bilder! Underbart som vanligt att ha dig hemma i julas, saknar dig tjejen! Puss o kram jossan

2006-01-24 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback