Bal på slottet

22624-80 22624-79

Det blev varken förlovning eller giftemål. Däremot blev det en riktigt bra dag/kväll med all den stjärnglans en frack och en sidenklänning kan ge. Jag tror att reportaget kommer bli bra, bara jag lyckas sätta ord på alla de känslor som infann sig igår. Magiskt är väl ett av dem. Tragiskt kanske ett annat - då vi snabbt märkte att det där med att vara seriösa på foton varken är min eller Alex grej.

När vi dansat vals på Sundbyhols slott, druckit champagne och gått på röda mattan övervägde vi att låta limon stanna på bargatan, men kom på att vi hade all vår packning med oss så vi stannade vid Studenternas hus istället och snacka om att folk blev förvånade. Dem trodde väl att vi var kändisar av nåt slag. En dam flyttade sig för att vi skulle gå förbi!! Vi övervägde också att ta en sväng förbi Netto när vi fortfarande hade kläderna på, men dumpade idén snabbt, fast det hade varit kul. Istället lät vi stackars Annika ta en massa bilder på oss för att föreviga dagen. Sedan klädde vi om till more comfortable och gick på restaurang Akropolis. 









Kommentarer
Postat av: sofie

ojojoj, vad fina ni är på korten! söta ihop. ( :

Postat av: pyttianna

Så fiiiiiina! :)

2006-01-14 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

Vackra, nu måste ni gifta er! så är det bara!

2006-01-14 @ 17:10:53
Postat av: Den där Alexen

Va fina vi var tillsammans. Kul att även jag fastnade på bild. Brukar ju inte se klok ut när jag är med. Du passar väldigt bra i balutstyrsel och är ju strålande vacker. Älskar dig min Baldrottning!

2006-01-14 @ 18:02:36
Postat av: Maria i storstan

Gud va fina ni var! Fast du passar ju i allt Tess, och blir alltid bra på bild, vad du än tar på dig. Alex, du har verkligen funnit en naturlig skönhet! Ses snart?!

2006-01-15 @ 09:52:08
Postat av: Nellan

Hjälp vad vackert :)

2006-01-15 @ 13:49:39
URL: http://nellan.net
Postat av: Anna

Ja du Tess, vad är väl en bal på slottet?

2006-01-15 @ 15:34:45
Postat av: Anonym

så fina ni är!!!! det är helt sjukt, men vad olik du är i sådana kläder.(menar inget illa bara så ovant att se dig i kläning och mycket smink och massa hår) helt galet va vackert!!! du får ringa och berätta allt en dag... när du har tid. lycka till med tentorna och allt annat du har för dig.... love u babe! puss och kram S

2006-01-15 @ 15:54:33
Postat av: Annikan

Vad fina ni är =)

Kram

2006-01-15 @ 16:31:49
Postat av: Johan

är det 20-tal eller mer empiristisk stil? snyggt iaf.

2006-01-15 @ 23:11:32
Postat av: hhannahh

verkligen fina!kan bara hålla med alla som skrivit innan mig,jag vill oxå på bal!=)

2006-01-16 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback