Pizzamys

Det var en sån helg..

22624-85

En äta-, sova-, mysa-, titta på tv- och gå på stan-helg. Alldeles underbar och vädigt efterlängtad.
Eftersom varken Alex eller jag varit lediga sedan jul, typ, har vi inte heller hunnit fixa i hans lägenhet.
Helgen gick åt att planera möblering liggandes i sängen. Igår kom Tollsner d.ä med en soffa och nu börjar Alex place bli riktigt mysigt. Så mysigt att jag var tvungen att städa mitt eget rum idag för att det såg ut som jerusalem i jämförelse.

Fick pengar från ovan precis lagom till helgen. Åt fläskfilé på fredagen, käkade på Kaka i lördags. Och igår spenderade jag och Linda en förmögenhet på Reetro där vi flyttat in hela söndageftermiddagen för att grupparbeta. När Reetro stängde vid fem kom Alex ner till stan och vi hälsade på Eriken som fått iordning i sitt lilla kryp-in. Vi åt massor med kakor, pratade OS och konstiga saker som folk gör när ingen vet. Precis innan vi gick konstaterade vi att killar skulle gått omkring en hel dag och tagit sig på brösten om dem fick prova på att vara tjej för en dag. Betyder det att tjejer skulle ta sig på snoppen?

Idag har vi grupparbetat igen. Börjar se ljuset i tunneln framåt fredag efter redovisningen. Oh så skönt det ska bli. Men tills dess är det mycket som ska fixas. Högvarvstidningens epicentrum är just nu och det är bara att härda ut. Har förresten blivit kallad till intervju på kåren. Ska ju kanske, förhoppningsvis, håll tummarna ta över efter Klas som informatör. Men jag har en reservplan, och det består i att fortsätta plugga. Fast det känns sådär just nu när kurserna blir sämre och sämre. På onsdag är det dags för ämnesråd och då kanske vi kan få rätsida på dessa galenskaper.

Nu är det dags för möte på Kåranen.

Stefan hälsade att första uttagningen till Melodifestivalen varit magisk, alltså efterfesten! Jag är mest glad över att inte Kameleont vann.

Kommentarer
Postat av: sofie

pizzan ser ju toppengod ut!

ska hålla tummarna för att du får jobbet! ( :

Postat av: Peter

Cowabunga på dig!

2006-02-20 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback