Klubb Gung

22624-84



Igår hockey - idag träningsvärk

Idag stod jag och Micke på Idp och promotade Klubb Gung. Det var riktigt bra. Livet blir helt klart roligare med musik. Till och med Rune, vår professor, diggade. Även om Idp väl egentligen är den instutition som är minst dammig, så kändes den bäst idag. Många kom fram och frågade vad vi sysslade med, och många gav musiken positiv respons. Jag tror att Mickes lounge kan locka många. Ja, det har varit en riktig schysst dag innehållandes musik, kärlek och grupparbete. Vad mer behöver man, förutom släkt och Malmöfriends att pussa på?
Linda och jag fick sockerfnatt samtidigt (hade ju ätit hjärtan till frukost och lunch) och fick väl inte så jättemycket gjort till rapporten. Men kul hade vi. Snackade Alla hjärtans dag-presenter. Vet fortfarande inte vad jag ska hitta på till Alexen? Om snart en timme ska jag hem till hans lya på middag, men har inte kommit på den ultimata presenten än.

Förresten... I love Moneybrothers Anders Wendin. Han pryder snyggt senaste numret av Student, där det förresten är med bilder från Klubb Gung.

Kommentarer
Postat av: Peter

Schysst dj:at idag. Det ska bli kul med en ny säsong av Klubb Gung!

2006-02-14 @ 17:42:15
Postat av: Azize

Hej Tess!

Ni var jätteduktiga idag!!
Syns på onsdag!
kramisar

2006-02-14 @ 17:45:21
Postat av: Ida

Vad är Student för en tidning? Vill haaa...

2006-02-14 @ 19:30:03
Postat av: Till Ida från Tess

Det e den som ligger överallt på skolan nu. Mycket fin. Inplastad. Det var den som upprörde kåren förra terminen, då det såg ut som om att det var kåren som var avsändaren. Massa nakna tjejer.

2006-02-15 @ 13:30:18
Postat av: Alexen

Hade du kul på alla hjärtans dag?
Kram

2006-02-15 @ 13:41:07
Postat av: Anonym

hej gumman, du verkar ha kul! puss på alla hjärtansdag i eftrskott.... kommer jätte gärna nästa eller nästa vecka igen, sen måsta jag söka jobb.... vi kan väl höras??!! puss och kram s

2006-02-15 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback