It´s okey

Hallå Sverige - jag mår bra!

Vad alla oroade ihjäl sig där ett tag.
Jag var kebabsjuk hela lördagnatt och trodde att jag skulle avlida,
men så vann Sverige guld på söndan och allt ljusnade.
Angående den dystra texten... det var grupparbetet som även det
höll på att ta kål på mig. En av tjejerna i gänget var bara så grymt
otacksam att jag och Linda som skrivit hela skiten höll på att
bokstavligen anlita någon. Men det är historia nu.

Idag har istället varit en riktigt bra dag där underverk uträttats på
Kåranens redaktion. Vi var ena riktiga murvlar idag som jobbade med
två tidningar parallellt. Sååå kul! Ida, Jenny och jag är bra - det är vi värda
att få höra om och om och om igen! Utan oss - ingen HÖGVARVS-tidning
eftersom många i gruppen försvunnit på vägen.

Imorgon är det grillning på Kårfum. Jag ska bli intervjuad av 20 pers
samtidigt gällande tjänsten som nya informatören. Håll tummarna!
Är förresten förälskad i The Sounds senaste.

God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Ica

Lycka till! Jag håller tummarna!

Postat av: Båt-Maria

Vilken tur att du mår bra nu!!! Jag blev oxå orolig... Lycka till nu på intervjun, fy vad otäckt med 20 som intervjuar!!! Men det fixar du. E du upptagen helgen 12-13/3? Typ snart? Får det verkar som att Jeanette kommer o hälsar på o kanske Mie oxå. Skulle vart kul om du oxå hade tid/lust att komma? Iaf ngt? Om du inte e busy..O inget e bestämt än heller iof... Men kanske?
Ha det bra Tess, hörs snart! Kram Maria

2006-02-28 @ 17:07:32
Postat av: Anonym

Fick du det då eller? Spänningen är olidlig!!!

2006-03-02 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback