Hockey ikväll

22624-83

Måndag idag.
Sitter i min nybäddade säng i mitt nystädade rum. Tända ljus, schysst musik. Har precis hängt upp min tvätt över hela rummet. Luktar gott med ren tvätt.

Det är mycket nu, i skolan och utanför. Grupparbete, Klubb Gung, KIM, Kåranen, Högvarv och modevisning med BIK BOK. Och till helgen ska jag och Alex kanske till Grufmans herrgård i Fagersta för att fira födelsedag och nya intresset. Som om allt det inte vore nog så är det Alla hjärtans dag imorgon. Jag lyckades glömma posta mammas kort fastän jag burit omkrig på det hela dagen. Ska hitta på ngt kul till Alex, ngt som kostar typ inget.

Ikväll ska Åre-gänget spela hockey. Som tur är får vi alla skydd som behövs. Jag var litet orolig ett tag idag när jag kom på att jag inte kan bromsa, men men, kan kanske vara fotograf eller nåt.

Men nu är det skriva som gäller, har deadline igår, imrg och lite här och där.

Just det, höll på att glömma det bästa av allt. I helgen åkte jag och Alex till Norrtälje med Pia, Thomas, Anna och Johan för att träffa Pias sida av släkten. Vi bodde på ett fint pensionat med helromantiska rum och utsökt middag. Vi åt trerätters... mums! Igår besökte vi Pias mamma och pappas hem innan hemresan. Det var där jag tog bilden ovan. Pias mamma Harriette samlar nämligen på allt, helt härligt! En av gubbarna liknade min morfar.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Henna

Vem av gubbarna liknar din morfar?

2006-02-14 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback