En hel Tess is back

It´s been a while...

Åre was very nice although the rain was more present than the snow.
We went skiing three days out of four and had a lot of fun at the After-Ski.
Especially the last day when we all dressed in 80´s-clothing and one of our
friends had Alex flying-squirrel-dress on.

Okej - jag ger upp. Kanske undrar ni varför denna swenglish. Jo, jag har precis
skrivit ett reportage för Kåranen på engelska och det satt kvar när jag började
skriva inlägget. Men att skriva om våra galenskaper på engelska blir för svårt.

5 dagar med Annikan, Micke, Hanna, Anna och Tess vid frukostbordet= wunderbart!
Allt funkade super detta året. Vi åt, snarkade, festade, sov, åkte skidor, skrattade, drack,
nös, fulade oss, sjöng marmeladvisor ihop och hade bara sådär himla kul.

Alex och jag firade ETT ÅR tillsammans och smet iväg en kväll till en fin restaurang.
Jag och Hanna blev hooked på Cosmopolitans. Tjejgänget blev hooked på toalettvin.

Bäst på hela resan var nästan sista dan då solen sken en liten liten stund och vi åt lunch i
backen. Tätt följt av den där trevlige restaurangchefen som gav mig extra champinjoner på sittningen.

Om livet ändå vore en snowboardfilm med schysst musik jämt.

Kommentarer
Postat av: Alexen

Hej Älsklingen!
Jag tyckte våran ett års middag var bäst, med underbar mat och vin. Sedan kom nog att du tog på dig den fina overallen på afterskin. Det trodde jag aldrig efter allt du sagt om va du tycker om att klä ut sig. Afterskin ihop var helt galet kul. Va nog inte lika kul för dom som stog bakom oss två… Men det får man räkna med om man skall på afterski.
Vi var ju jättebra på att åka lift ihop. Att vi klev av tidigare var ju självklart menat. Fall någon trodde något annat. Tur att det inte var vändan innan vi gick av så tidigt, hade kunnat blivit jättekonstigt. =)
Jag älskar dig min lilla skidprinsessa!
Blir trevligt i helgen!

2006-02-08 @ 18:02:03
Postat av: sofie

oh, allt låter ju hellyckat och stort grattis till ett år tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback