Underkänd flyer

Jag har gjort historiens fulaste flyer och affisch - ever. 
Jag har dessutom tapetserat hela skolan med den. 
Jag har  till och med satt en flyer inne i ett av idp:s kylskåp. 
Ingen får missa att det är terminens sista gung på onsdag. 
 
Skulle egentligen gjort en speciell flyer och affisch inför sista 
Klubb Gung på onsdag. Gick in med höga förväntningar, men så 
krånglade Photoshop, tonern la av helt och jag beskärde flyersen snett. 

Hoppas ni vill komma ändå! 

Onsdag 21.00-02.00 (välkomstdrink serveras 21.00)
Vi é Santos på scen 24.00

Önska låtar på www.klubbgung.blogg.se

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag inte på. det viktiga är ju att infon kommer fram, mer än att färgerna stämmer. du e perfektionist - ibland duger det med bara okej.

2006-12-04 @ 21:38:48
Postat av: hhannahh

kul att se dig så uppåt o pratglad idag!

2006-12-04 @ 23:23:56
Postat av: Anonym

Så det är sista Gung för er del? Vad tråkigt. Hoppas på att ni hittar några roliga eldsjälar som vill ta över efter er.

2006-12-05 @ 16:03:13
Postat av: Sandra

varför slutar ni nu?

2006-12-11 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback