Tre-rätters på Grappa

Några timmar kvar att bli frisk på. Har laddat kylen med ögonmask, strukit klänningen och köpt hårspänne. Hela jag är på g förutom det faktum att jag är lite febrigare och hängigare idag. Varför sjuk nu? Så urbota dumt!   

Ikväll är det julmiddag med Bik bok-gänget. Det ska verkligen blir superkul. Vi ska först hem till Maggan och glögga och byta julklappar sen har vi bokat tre-rätters på Grappa och sen förfest-bord på Nybron. Och däremellan ska jag springa hem till the Mike som har födelsedagspartaj och ge honom värsta fina presenten.
Längtar. 

Tills dess; korrektur på 50 texter, Café del Mar och raggsockor.
 


Kommentarer
Postat av: Emma

10 röda rosor är ju bland det finaste man kan få. Förresten är det svårt att bli frisk när man inte tillåter sig vara sjuk :) Krya på dig vännen! Själv ska jag försöka knåpa ihop ett urkasst pm innan julbord med jobbet. Trevlig kväll! Kramar till dig!

2006-12-09 @ 15:24:42
Postat av: Anonym

ses på Nybron ikväll gums!

2006-12-09 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback