Stick i tån

I måndags stack det till i min tå - TRE gånger.
I tisdags blev jag febrig, snorig och yr.
I onsdags full.
I går hade jag jätteont i bröstet, var bakis och megaförkyld.
 

Har hela veckan trott att jag ska få hjärtinfarkt vilken sekund som helst, för det vet ju alla att det sticker i tån kort innan man kolar. Men hos doktorn idag fick jag höra att allt hade med förkylningen att göra. Körtlarna som sitter i bröstet kan ömma när man är förkyld och sticket i tån sa hon bara varit en tillfällighet. Pust!

Har konstaterat att det såklart är roligare att vara sjuk när man 
1) var yngre och fick tidningar, godis och filmer att titta på
2) bor nära släkt
3) har tid att vara sjuk
4) inte är bjuden på massa roliga tårtkalas och fester
5) inte har a shitload med grejer att göra

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre snart! Själv sitter jag i skolan och parallellskriver på två pm och en uppsats. Det är uppenbarligen något fel på mig... Å när jag tröttnar på att hoppa mellan mina tre ämnen går jag in och kikar om du skrivit något trevligt. Är kul att ha lite koll på dig. Kram kram

Postat av: Anonym

PROSIT

2006-12-08 @ 17:27:06
Postat av: Anonym

Hej. Krya på dig. Nya numret av Groove är ute nu. Jag håller med dig om julklappen 2006 - solklart en skiva köpt i affär. är trött på alla jäkla blandskivor. Allt för många vänner har kommit undan för länge.
Trevlig helg också.

2006-12-08 @ 17:32:47
URL: http://www.groove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback