Redan måndag

Hej!

Måndag idag. 

Svårare än någonsin att öppna ögonen
Svårare än någonsin att komma ihåg matlåda, nycklar, böcker, dator och pengar till thé. 
Svårare än någonsin att gå upp.  

Men jag klarade det och kom i tid till lektionen, led av att jag tappat mina vantar för andra gången sen jag köpte dem, men hittade dem glatt i kylskåpet vid lunchtid. I kylskåpet ja - sa ju att det varit ett svårt uppvaknande! 

Gruppen har fortfarande inte fått produkten vi ska arbeta med, men än så länge håller vi hoppet uppe. Kan dock tycka att det är aningen orättvist att resten av klassen fick produkten för snart en vecka sen. Men som vår lärare Kalle sa så är "det sånt som kan hända i verkliga livet". Jaja, men nu är det så att vi fortfarande bara är studenter som förväntas få samma grundförutsättningar när ett skarpt arbete startas. Men oj där lät jag bitter. Jag är inte bitter. Snarare glad för att vi varit så duktiga ändå. Grupparbetade med tjejerna och gjorde en stor enkätundersökning med minst 40 pers i vår målgrupp. Så nu har vi iaf något att visa kunden på onsdagens kundmöte. 

Åker hemåt på torsdag. Skånebilen, har vi döpt Anders fordon till, som ska fyllas till bredden med klappar och skåningar. Tills dess är det en hel massa att göra på bara tre dagar. Börjar med att lämna över Klubb Gung ikväll. Ska träffa Basti, Johan och Micke för att snacka nästa termin. Sen är det skolgrejer, Valmas Döttrar, projekt katalog och massa jobb på Bik Bok. Jag trivs fortfarande med många bollar i luften, men det ska ändå bli otroligt skönt att komma hem. 

Var förresten väldigt trevlig i helgen hemma hos Hanna. Träffade hennes vänner som var riktigt fetsglada
och vi gick ut på Blue moon bar och dansade. Mycket raggning, mycket äldre, en full och rolig Hanna, en öl och lite dans. Roligast var ändå efterfesten där jag fick lära mig många nya uttryck för en sak. Vilken kan vi hoppa över. Som alltid kul att träffa Hanna som är helt fenomenal på inredning och tempo.  

Korrigering: Det var tydligen Fredriks fotbollslag som vann F-rocken och inte Beredsen eller vad jag nu skrev. Hur som helst tråkigt att inte Kåren vann. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback