Kul att vara hemma

 Idag jobbade jag på BIK BOK i stan. Catchade upp med tjejerna från i somras och de är fortfarande lika härliga och goa. Vi hängde om hela butiken inför rean, åt godis och hade kul. Nytillskott i familjen är Diddi, tvillingarna Lisa & Emmas (roliga gymnasievänner som jag aldrig träffar tyvärr) bästa kompis. Hur kul var inte det då. Vi har inte träffats på 7 år och så hamnar vi på jobb tillsammans. Träffade Soffan och Jonne en snabbis efter jobb. Jag hade glömt min plånbok på landet och var tvungen att paniklåna pengar av Sophie så att jag kunde köpa de sista julklapparna. Blev inget gå på stan med henne för kärleksparet skulle ha en cathing-up-dag... Sprang inte helt oväntat in i Pontus, som var i shoppartagen och hungrig så vi åt på mitt favvohak Jensens och snackade julklappar. Spontant och trevligt och faktiskt väldigt opretansiöst (hur stavas?). Hittade sedan prfekta julklappen till Måns och träffade Cornelia som var butikschef på BIK BOK i somras. Hela dagen har varit lite såhär "hejhej god jul på dig ha det bra hahaha hohoho mohahahhaha gott nytt". Det var nog mitt intag av Sunes jul innan läggdags igår som gjort mig så knasig.        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback